2008. december 10., szerda

Feka akarok lenni!!!

Borisz vagyok. Kettő, de maximum is csak három éves naaagy, fekete, fiú kutyus. Sokáig az utcát róttam, mígnem hirtelen az OFT fajtamentő csapat gondozásába kerültem. De csak azért, mert a hölgy, aki megtalált, a moszkvai csodát látta bennem. Persze, ez a gondolat nagyon megtetszett nekem is. ;-)
Van egy álmom... Orosz fekete terrier (OFT) szeretnék lenni. Ne lepődj meg annyira, kérlek, a monitoron keresztül is belátok a tátott szádba!
Ugye neked is vannak álmaid? Nekem miért ne lehetne, csupán ez az egy?
Borisz vagyok, a wannabeoft. És gazdit keresek. Itt kezdődik a blogom, hogy könnyebben rám találj, Gazdi!
Remélem, mi hamarabb véget is ér ez a várakozás, de addig is, kérlek, segítsetek megtalálni Őt, a szerető Gazdit, aki méltányolja az igyekezetemet, elfogadja néminemű identitászavarom és úgy tudja élni velem az életét, mintha valóban orosz fekete terrier lennék.
És én megígérem, az leszek.

Nincsenek megjegyzések: