2008. december 21., vasárnap

Happy End

Éreztem.
Egyelőre még nem fogtam fel... Csávókáim, tudjátok, hogy nem stílusom a nyálbő szappanoperák hangulatában írni, de félő, hogy erről a mai napról nem tudok másképpen. Csak barátkozom a gondolattal, hogy ez a valóság és nem álmodom. Ha álmodom is, remélem, soha nem ébredek fel...
Hirtelen nem tudtam felfogni, mi is történik velem, hogy a valóságban is megtörténik az, amiről már oly rég óta álmodom, sőt, még szebb, még jobb dolog.
Hogy csendes magányomban hirtelen feltűnik Ő! Ő, a rég látott, a mindíg szeretett, a Kedves. Vártam mindenféle gazdira. Nem hittem, legszebb álmomban sem reméltem hogy megtaláljuk még egymást.
Csoda, ha elfogott a remegés? Sokáig, percekig csak álltam és teljes testemben remegtem... Nem hittem el.
Hallom a hangját, érzem az illatát, és ahogy a karjaiba zár... Zavarba ejtő, hogy szertefoszlott minden macsóságom... Újra van nevem, családom, otthonom. Lassan térnek vissza az emlékek, de visszatérnek.
Most nekem nagyon jó... Gyönyörű karácsonyunk lesz. Nekünk, együtt!!! Nagyon boldog ünneplést kívánok nektek is! Mert Karácsonykor történnek csodák!
Szeretlek, Gazdi!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Boldog Karácsonyt az egész családodnak és persze Neked is!
Nagyon vigyázz magadra és ne csatangolj többet el!
Kérj chippet a Jézuskátol!

Ági írta...

az utóbbi idők legszebb, legjobb története Boriszé!
Boldog Karácsonyt kívánok nekik is, és mindenkinek aki szorított neki a Gazdiért!

Névtelen írta...

Annyira örülök nektek!!! Szívem szerint elhoztalak volna én is, csak mondtad, ezt a macskás dolgot, és megijedtem. Tudod itt két macs lakik meg még két kuty.
Mindegy is, csak az a lényeg, hogy végre haza értél!!!! A boldog karácsony már megvan azt hiszem, és tényleg kérj egy chippet, vagy legalább egy bilétát a Jézuskától a nyakörvedre!!!! Puszi Neked Radartól, Dugótól meg a macsoktól!