2008. december 12., péntek

Van esély!

Úgy éreztem, muszáj valahogy enyhítenem az identitászavarom miatt elhatalmasodó depressziómon. Nem, nem lettem alkesz, ne szarj be. Olvasgattam egy kis szakirodalmat, fájdalmaim enyhítése gyanánt. Tudok meglepetést okozni, mi? Hát na, az OFT a legintelligensebb kutyafajta, nem tudtad? Akkor te sem vagy OFT. Ennyit rólad, apukám. Ezt meg rólam:
"Az identitás tulajdonképpen azonosságot jelent, mégpedig valaminek az azonosságát valamivel. Azonban nem csak két tárgy, dolog azonosságát állíthatjuk, hanem valaminek az önmagával való azonosságát is. Ebben a felfogásban beszélhetünk önazonosságról, vagy én-tudatról. Ugyanakkor identitásról beszélhetünk akkor is, amikor egy egyén bizonyos csoporthoz tartozásáról van szó, hiszen azt, hogy ki is ő, legalább részben az határozza meg, milyen csoporthoz tartozik. "
/Pete Krisztián/


Nyehh, nem vagyok egyedül a hülyeségemmel... Sokkal jobban érzem magam. :)
Várlak, Gazdi!

4 megjegyzés:

Ági írta...

Borisz kis pótfiam, látom kezdesz lelkileg felkészülni a holnapi átalakítjuk! programra...:)
remélem vasárnap már az oft-os ruhádban látlak viszont

Borisz írta...

Szeretlek, amikor ilyeneket mondol, muter. :)
A félpanziós Csaj szerint sosenemlesz ebből a bundiból OFTkabát.
Útálom, hrrrr.

Ági írta...

Jóvanna, hát sportos-OFTos lesz, de fekete! :)

Névtelen írta...

Drága Borisz!
Nagyon várom a új bundis képeket! Legyél nagyon ügyes! Szorítunk neked!

( a kozmis Csajt hagyd életben! ő csak jót akar, hidd el!)