2009. január 11., vasárnap

Ilyen vagyok

Nnna szasztok. Vannak ráérő perceim, gondoltam beköszönök, megmutatom, hogyan tengődök ebbe' a baba kis kecóba'. Van egy rossz hírem -a bal szememre már nem látok, nem használt neki a sitt...-, de ezt leszámítva minden oké!
Ugyi milyen sármos vagyok?
Így kér jutit egy emberevő wannabe

Kedves Gazdim, el kell mondanom, hogy Veled is ilyen leszek ám... ha adsz egy kis időt arra, hogy összeszokjunk. Muszáj! Én leszek a világ legbátrabb örző-védője, rendíthetetlen testőröd leszek, ha kölcsönösen, egymást tisztelve tudunk majd együtt élni.
Hehe... Vágó után szabadon

Elég domináns fickó vagyok, nem tudom komolyan venni a feszt ungyuribungyurizó kétlábúakat, nekem többet mond a tiszta, egyenes beszéd, a fegyelem. A majomszeretet nélküli őszinte odaadás, legjobbat akarás és adni tudás. Ilyen gazdi az álmom...

Azért nem akarok nagyon megszokni itt! Remélem hamarosan lépek innen... hozzád, Gazdi!
Várlak, Gazdi!

Nincsenek megjegyzések: