2009. február 1., vasárnap

Nah, ki vagyoook??!

Tsövi! Na, ki vagyoook? Nem megy?! Akkor segítek... Én vagyok a komoly viselkedési problémákkal küszködő vaddisznó. Hehee.
Illetve voltam, mert nagyon sokat változtam ám. Ismét bízom az emberekben és állíthatom pajtikáim, hogy így sokkal jobb. Érzem, hogy szeretnek és én is bírom a búrájukat. Páran jönnek hozzám látogatóba, ezt csipázom, mert hoznak finom kajákat, játszanak velem és simogatnak, ami szuper érzés. De mikor elmennek és ismét bezárul a kapu mögöttem; akkor tudom, hogy még kicsit maradnom kell... Ilyenkor borzasztó szomorú leszek és bizony elkap a sírás (de ezt ne mondd el senkinek). Minden nap úgy hajtom álomra a fejem, hogy azt kívánom, bár nekem is lenne családom. Nem nyafogok tovább, az nem az én stílusom. Tudom, hogy én is kellek valakinek és eljön értem, meglátjátok! Addig hoztam neki pár képet, hogy lássa milyen tuti csávó vagyok.

Így szoktam portyázni:

Nehéz kivárni, amíg eldobják a bogyójukat:

Da ha végre eldobják...Porzik a mancsom:
Aszitte nem ogrok fel odáig. Heh, a kis naív.

Aztán kiitam a vödröt. Szomjas lettem, naa.

Itt éppen kedvenc ellenségeimet szórakoztatom:

Kicsit is szeretném bosszantani:De Kicsi nem vevő a humoromra...Emberevő Wannabe:Ha szeretnél egy ilyen fasza gyereket, hívd ezt a számot:
06-30-406-1111.
Ígérem, nem leszek hálátlan.
Várlak, Gazdi!

Nincsenek megjegyzések: