2010. február 4., csütörtök

Hello again!

Szasztok skacok, csak egy pill.ra ugrottam be. Nagyon elfoglalt vagyok mostanság, tudjátok, házőrzés, haverkodás, fülvakartatás.... ;-)

Hála az égnek, nekem boldog életem van! Most, hogy így visszanéztem és beleolvastam a múltamba... hááát... jobb nem is gondolni rá. Viszont értesüléseim szerint vannak az én előéletemhez többé-kevésbé hasonló sorsú ebzetek, akik nem is annyira wannabe-k, hanem totálisan OFT-ok. És totálisnál is hótziherebben gazdikeresők. Vágjátok....
Én most átadnám a szót.
Nem mondom, hogy az életben többet nem hallotok rólam, de tény, hogy nekem most baromi sok dolgom van. Segítsetek ezeknek az újonc wannabííkoknak... Wannabe gazdis kutyáknak.
Itt van pölö a kis kedvencem, Chili. Nagggyon cukker kis gida, kár, hogy olyan fiatal, szívesen elidőzgetnék vele. :) Nah, de nem vagyok én pedofil.... És sajnos ivaros sem. :(
Nyehhh, asszem megyek, macska a láthatárooooooon!

Nincsenek megjegyzések: