2008. december 13., szombat

Wellness hétvége

Öcsém, facsiga... el nem hinnéd, mi volt ma. Kezd a szállás ollinkluzívosodni. Na jó, nem annyira, de legalább ma már elvittek wellnessingelni.
Komolllyanmondom! Reggel beugrottunk egy limuzinba és egy szépségszalonba hajtattam. Izé... jóvan, hát ott már éreztem, hogy nem annyira fér ez nekem bele a machoságba, szóval, volt egy kis húzóckodás, ééérted... Aztán kicsit oldódtam, amikor a két bige (jó macák, na, meg kell hagyni) el kezdett masszírozni. Lehántották rólam a kabátot, és a jacuzziba már bikiniben mentem. Ott aztán hidroterápiás kezelést kaptam, intenzív szőrápoló-kondícionáló masszázzsal.
Aztán borbélykodtak is rajtam, majdnem az egész szakállamat levágták, hrrr... de mindegy, majd kinő...
Fura az új fazonom, még barátkoznom kell vele, de azért bírom. Remélem a csajok is durván bírnak majd. :) hehe.
Eléggé elpilledtem a végére, a szépségért télleg meg kell senyvedni, brr...délután már nem is volt kedvem részt venni a fotózáson, lepattintottam őket, azzal, hogy fáááradt vagyok, talán majd holnap...
Meg kicsit félek is, mit fogsz szólni, Gazdi... nem lettem valami oftos. :( Egyre inkább a snacizékre hasonlítok, jaaaaaaj, neeeeeee.... Azért még
Várlak, Gazdi!

Nincsenek megjegyzések: